Er zijn drie redenen waarom u niet speelgerechtigd kunt zijn:


1) U bent geen lid van de sectie Pool

U dient een nieuw lidmaatschap aan te gaan. Hiervoor verwijzen wij u naar de volgende link: Lid worden


2) U hebt een verkeerd lidmaatschap bij de sectie Pool

U dient voor alle competities een Volwaardig lidmaatschap Pool te hebben. Als u nieuw lid bent (dus nooit eerder lid geweest van de KNBB) kunt u het eerste seizoen volstaan met een 'basislidmaatschap'. Dit lidmaatschap eindigt automatisch na het eerste seizoen. Daarna dient u een Volwaardig lidmaatschap aan te gaan.


U kunt uw lidmaatschap zelf aanpassen: Via mijn.knbb.nl onder "Profiel" / Mijn gegevens. Onderaan de pagina ziet u het lopende (of niet actieve) lidmaatschap(pen). Indien u een ander lidmaatschap wenst dan klikt u op 'nieuw lidmaatschap'. Uw oude lidmaatschap wordt direct beëindigd. U ontvangt binnen enkele dagen / weken een aangepaste factuur. Deze dient u binnen 21 dagen te voldoen.


3) U hebt een openstaande factuur nog niet voldaan

Via mijn.knbb.nl onder "Profiel"  "Mijn Facturen" kunt u zien of er openstaande facturen zijn. U kunt deze ook inzien en downloaden.

De datum van ontvangst van de betaling wordt gehanteerd als de datum waarop u weer speelgerechtigd bent. Zorgt u er wel voor dat als u naar een toernooi gaat, u een printscreen kunt overleggen van de betaling van de meest recente factuur en van "mijn facturen" waarop te zien is dat u alle overige facturen voldaan hebt.