Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en bijbehorende oplossingen voor een melding dat u niet speelgerechtigd bent.


Mogelijke oorzaken:

  1. U bent geen lid van de sectie Pool of 
  2. U hebt een lidmaatschap waarmee u geen competitie mag spelen (basislidmaatschap)
  3. U heeft een openstaande factuur nog niet voldaan. 


Oplossingen:

  1. U dient een nieuw lidmaatschap aan te gaan. Hiervoor verwijzen wij u naar de volgende link: Lid worden 
  2. U kunt in www.mijnknbb.nl onder Persoonlijke gegevens uw lidmaatschap laten aanpassen. Klik op 'Omzetten lidmaatschap'. Vermeld bij opmerkingen dat u het basislidmaatschap wilt omzetten naar een Volwaardig lidmaatschap.
  3. Via www.mijnknbb.nl  onder "Persoonlijke gegevens" "Mijn Facturen" kunt u zien of er openstaande facturen zijn. U kunt deze ook inzien en downloaden. U kunt via de iDeallink snel uw betaling regelen.


De datum van betaling wordt gehanteerd als de datum waarop u weer speelgerechtigd bent. Zorgt u er wel voor dat als u naar een toernooi gaat, u een printscreen kunt overleggen van de betaling van de meest recente factuur en van "mijn facturen" waarop te zien is dat u alle overige facturen voldaan hebt.


Als uw 'account geblokkeerd is' door de organisatie dan betekent dit dat u een (oude) openstaande factuur nog niet voldaan hebt. Vraag in dat geval uw oude openstaande factuur op door een mail te sturen aan fz@knbb.nl